buy generic viagra online no prescription
Сегодня Пятница, 25 Мая 2018 06:27

Наши партнеры





Порядок звернення до органів виконавчої влади, які здійснюють захист прав споживачів

Версия для печати Отправить на e-mail

Якщо Ваша заява не буде розглянута продавцем (виробником) протягом 14 днів з моменту його одержання, то за захистом своїх прав Ви можете звернутися до:

Головного Одеського обласного управління у справах захисту прав споживачів за адресою: 65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83, тел, 722-61-68.

Усні і письмові пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги громадян до управління у справах захисту прав споживачів з питань порушень їхніх прав розглядаються у відповідності до Законів України «Про звернення громадян» та «Про захист прав споживачів».

Відповідно до статті 3 Закону України «Про звернення громадян»:

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.

Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - це звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, об'єднань громадян, підприємств, посадових осіб.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян, підприємствам або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного   питання,   зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписане заявником із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через 10 днів від дня його надходження.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті,   а  також  ті   звернення,   терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

Письмові заяви споживачів до органів виконавчої влади, які здійснюють захист прав споживачів розглядаються після пред'явлення ними документів, що підтверджують факт покупки.

У випадку відсутності письмових документів, при наявності свідків, споживачі мають право по відшкодуванню моральних і матеріальних збитків звертатися в суд з позовною заявою за місцем свого проживання чи по місцезнаходженню відповідача.

Відповідно до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачі звільняються від сплати державного мита за позовами, ще пов'язані з порушенням їх прав.

 
 

Навигация
Главная Редактируем законопроекты Одесский регион.Возможности Деятельность организации работодателей
Бизнес и культура Календарь событий Каталог сайтов В помощь бизнесу Вопросы и ответы
Коммерческие предложения Игры Права потребителей Юридические консультации Эксперты и консультанты
 
Федерация работодателей Украины:


WEB Связаться с администратором сайта .
e-mail:
ooor@biznes.od.ua
Бизнес и все для бизнеса в Одессе © 2006 - 2018 Все права защищены.
При копировании и использовании материалов ссылка на наш сайт как на источник информации - обязательна!
Все логотипы и товарные знаки на сайте - собственность их владельцев.